tidinställt inlägg!

Nu ligger jag antagligen och nannar kudden och är borta på andra sidan och drömmer mig iväg!
Men tänkte visa lite hårfrisyrer och toningar jag hade under förra året, spännande va?
Eller kanske inte... men gör detta pga blogg brist :)


Hade massa olika nyanser av brun.


Hade en toning med brunt med lite rött i.
inskaffade mig en "dubbeltoning" som bestod av mörkt överhår och rött underhår.
Denna toningen har jag nu , chokladbrun med en mörk nyans i 50/50!
In skaffade mig lugg dagen innan nyår , trivdes ganska bra med den.
Men problemet var att jag aldrig orkade gå och klippa till den efter den gången..
Här är alla fall några toningar under 2010-2011.. mer lär komma!
(massor med ego bilder , men får ni tåla. Färgen & frisyren ska ni glo på)
Men frågan till er? Vilket passade jag bäst i?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0