Lördag.

Folket folket folket... fan tiden går för fort!
Imorgon är det redan söndag & kommer tillbringa den genom att plugga.. roligt? absolut inte!

Igår då? Slutade runt 12 tiden och tog bussen in till stan och mötte upp min kära mamma.
Vi kollade runt och slutade att vi satt och "luncha" , super gott!
Fick med mig lite tröjor från stan och annat små plock. Letade jeans men hittade inga som vanligt...
Avslutade kvällen med att övningsköra och gjorde denna gång med växel , gick helt okej!
Va ute och körde på vägarna och funkade fast dock en och annan humörsvängning , men det hör till.

Dagen då? Ja ni , kan meddela att jag låg och nannade kudden tills kl blev halv 1. Otroligt skönt!
Käkade lite frukost och grejjer och sedan drog ner på stan för att köpa present.
Eftersom vi skulle på 50-års kalas och va där i ett antal timmar , men funkade allt lite smått drygt dock.
Va ute nyss och övningskörde igen.. gick helt okej! är ju van och köra automat för det har vart så halt.

Ska snart hopp in i duschen och sen tända några ljus och gosa ner mig i soffan framför en film.
Låter väl som ett bra slut på denna lördagshelg , eller?


bilden säger mer än 1000 ord.


Fina firren , fin teckning vi har upphängt i klassrummet! brist på annat lixom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0