snart då jäääävlar..

Här sitter det en skoltrött tjej.. som vill ba dra täcket över hövv och sova ett par veckor!
Men i morgon är det fredag och det tackar jag för och kort dag med , lovely.
Idag då? hm.. dryg och seg och mitt humör ja ni , vill jag inte prata om.
Men efter skolan drog jag in till stan med emelie & mötte upp emma & sara för en fika , det behövdes :)

Ska snart hoppa in i duschen och tvätta bort sminket och sen dejta sängen!


emelie smått nyfiken på skelettet ! Tur att det finns karaktärs lektioner.


knallandes på väg till bussen.. kyligt? Jo , tack du!
Ser ju inte dock
Ser dock inte så jätte glad ut men har ju sina orsaker... men ungefär det humöret & tröttheten
som vart i mig hela dagen..


Nej , over and out! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0