söndag..

Känns som jag går i skolan 6 dagar i veckan , vet ni varför?
För min söndag består oftast att plugga och plugga och ännu mer plugg.. lockande? Verkligen inte!
Velat tränat idag , men så blev det inte , tyvärr!

Men sitter här och vill ha lov och bara åka utomlands , ända jag vill just nu.
Skulle solat i helgen , så blev det inte heller.. så ska kila ner och sola nu i veckan!
Trötter tjej är jag med.. fyfan. SENASTE dagen i morgon , hur fan tänker dom? Det är måndag för fan..

Ska be mamma beställa pizza nu , sen ska jag göra lite ansisktmask & må gött!
Får se om jag ska se på filmen kl 21 ikväll på 4:an WALLANDER- hämnden, sett den förr men den är bra.

Söndags humöret är på topp eller vad säger ni?
Dock hör jag mamma hur hon applåderar och skriker till tv, där det visas Handbolls finalen..
Hur kommer denna söndagen sluta? Det vette fan..


Värme ? Jo tack , mer än ngt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0