-

Söndags mys? Jo jag känner att jag förtjänar det idag! Bara ligga och lata mig i soffan/ sängen och må gött. Sitter just nu och trycker i mig ben&jerry´s . Känner att jag är värd det efter all mens&tränings värk man har.. fyfan!

Tuffa veckor framför mig nu.. min apu börjar imorgon och 6 veckor framåt! Ska bli roligt och spännande och kommer inte till skolan för den 2 maj. Men ska in 3 onsdagar för att ha matte och samhäll.. vi måste in för annars får vi för lite kurs tid. Men aja.. bara att gilla läget!  Ska till min plats imorgon vid 9 och få schema och annan information och sen slutar jag för dagen!

Nej.. ska poppa mig lite popcorn och mysa ner mig i soffan framför one tree hill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0