-

Det är lördag ? hur fan ska man tillbringa den då? Jo , genom att sitta i soffan och glo på andra chansen i melodifestivalen. Inte så lockande , men har inget annat för mig. Sitter och inväntar mat nu alla fall.

Var och inskaffade mig ett usb minne , det behövdes! Eftersom min dator va så jäääkla seg av alla bilder. Så nu går den lite fortare och glad för det. Insett nu inom dem 2 senaste veckorna.. Vad mina pengar bara flugit iväg av allt shopping man har gjort , men nöjd med mina köp, det som är huvudsaken eller hur?

Nu ska jag fortsätta att digga med musiken och lägga in några falska toner!









här är lite örongodis! Spelas flitigt i mina högtalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0