.

Dystert dystert.. det är precis vad söndagar är! Har nyss glott klart på one tree hill och nu får jag sitta och vänta tills big brother börjar , men det är ett antal timmar dit. Men kommer på något filurigt att göra.. kankse man skulle städa? Man får sådan härlig känsla när man sen ska gå och sova i ett ny städat rum eller hur? eller är det bara jag som känner så?! Men lat som jag är kommer det sluta med att ja ligger i soffan och glor tv...

Imorgon så börjar dem flesta skolan igen .. men inte jag! För imorgon har jag studiedag , fan så underbart. Dock har vi haft en vecka nu , men känner mig absolut inte uppvilad. Men imorgon bär det alla fall av till sunne med mamma för att åka lite skidor. Hoppas på bra väder och lite folk om det är så blir det ett stort plus från min sida!

Nej.. ska ta och söndags gotta mig lite med kladdkaka och fresta!


dax att plocka fram solglasögonen när våren sakta kommer fram!
Snart så åker även dem tjocka vinterjackorna av och skinjackan åker fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0