.

Detta var längesen och tänkte tipsa nu igen.
Denna gång en grej som man skänker summan till kvinnors hjärtforskning.
Det är alla fall hjärt och lungfonden som kör denna kampanj
som heter go red , rädda kvinno hjärtan.
Fick det nämligen av mamma och var ett fint armband med belocker
och kommer användas flitigt!
Finns även annat som man kan köpa så man stödjer detta t.ex. pinns eller halsband.

Detta armband kostade ca 70:-  tror jag alla fall för jag fick det som en liten "present"
men tror det ligger under hundringen om jag minns rätt!
och det går till något bra och man får något fint på köpet.
Mitt armband kommer från twilfit i karlstad men tror det går att beställa på nätet med!
Tror andra affärer säljer detta med, så håll utkik.
bild tagen av mig.
slarvig och hafsig! sitter även en lite klänning där man fäster armbandet.
syns dock inte på bilden. Vill du se en tydligare bild?
Sök då på google : Hjärt & lungfonden armband.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0