.

Ja ni? Idag börjar allvaret och vi går ut på apu i 6 veckor. Var typ bara iväg och hade "möte" där jag skulle få schema och annan information. Men detta ska bli spännande och får vi se vad detta har att erbjuda! Börjar imorgon med att vara ledig , känns ganska skönt. Skola sen på onsdag och sen jobba 16-21 och sen samma kvälls tur igen på torsdag och 7 till något på fredag och sen ledig. Så man kan säga att jag får en mjuk start! Men har en annan hemsk tur som heter delad tur och ser ut såhär 7-14+16-21... det kommer bli tufft men tror jag bara ska ha den turen 2 gånger och tur är väl det!



Solen skiner och man får värsta vår känslorna .. nästan så man vill slänga på sig bikinin och sola eller kankse inte än men snart! Vart och fixa annat på bergvik förut och åt mat med mamma med. Men nu sitter jag väntar på sms från lovisa så man får se om det blir träning idag eller inte , men hoppas jag är taggad! Även så är min träningsvärk mycket mycket bättre. Nej.. fy vilket babbel!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0