.

JAG är sliten i bott.. dålig sömn och tidig praktik! Även väntas det 2 morgonar till innan jag är ledig. Det tar på en att ha praktik och obekvämt schema. Ibland gäller det att ha tungan rätt i mun :)
Nog om det, mina dagar består mesta dels av praktik fram till påsklovet. Ska även in till skolan 2 onsdagar för att vår klass ska få rätt kurstider i matte och samhäll eller vad det är nu är!



Våren börjar komma nu , idag va det mot 10+ grader ute och solen värmde och jag ba kände ÄNTLIGEN! Som man har väntat på lite värme eller hur? Resa bort vore ju något.. men men det får väntas. Får se om det blir av i sommar för har sökt sommarjobb och ska söka ett till är det tänkt. Penga beronde , ohja!



Nog om detta.. hockey på tv med? Äh , tror jag skippar det! Och föredrar sängen istället ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0